Prawdziwa historia z życia wzięta: "Zostawiłam sportowy samochód, bisnesowy styl życia i przywiązanie do korzyści materialnych."

Kiedy u Dr Rangana Rupavi Choudhuri zdiagnozowano nieprawidłowe komórki i przewlekły nieprawidłowy stan hormonalny, nie sądziła, że to zmieni jej życie na lepsze. Stało się to bowiem początkiem jej życiowej podróży. Zrezygnowała z pracy w korporacji i zaczęła od zera, aby odnaleźć szczęście i wewnetrzny pokój.

Dr Rangana Rupavi Choudhur:
Kiedy w roku 2001 otrzymałam tę wiadomość byłam załamana i wstrząśnięta. Rozpoznano u mnie zmiany w komórkach oraz przewlekły nieprawidłowy stan hormonalny i wymagał on natychmiastowej operacji i przyjmowania szergu medykamentów. Pomimo tego iż studiując na Uniwersytecie w Oksfordzie w Wielkiej Brytanii uzyskałam doktorat w badaniach własnie nad rakiem, nigdy nie sądziłam,  że to może dotyczyć mnie! Wciąż pamiętam, kiedy wczesnym rankiem zadzwoniono do mnie ze szpitala. Jechałam właśnie do pracy wzdłuż przepięknego wybrzeża Florydy i musiałam zjechać na szary, opuszczony placu budowy. Kiedy przedstawiono mi diagnozę, moja głowa zaczęła wirować, Miałam przeczucie, że operacja jest nie dla mnie i że jest inna droga. Nie wiedziałam jeszcze wtedy co to jest. I jak to odnajdę. 

UZDROWIENIE BEZ OPERACJI

To było rok później, grudzień 2002, po tym jak odszedł mój ojciec, odkryłam The Journey - Podróż, książkę napisaną przez Brandon Bays.
Kiedy czytałam, wiedziałam, że to co jest napisane w książce może mieć wpływ na uzdrowienie mojego ciała, umysłu i ducha. Zaczęlam łączyć nierozwiązane zdarzenia z przeszłości i ograniczające myśli, które mogły doprowadzić do nieprawidłowości w komórkach i zablokowania mojego ukłądu rozrodczego. Dowiadując się coraz więcej i więcej na temat uzdrawiania emocjonalnego, zaczęłam zdawać sobie sprawę, że zgodnie z nauką, istnieją trzy elementy nieustannego zdrowia (patrz: referencje. Deepak Chopra, Dr Robert Scaër, Bruce Lipton, Candace Pert):

- b
ezpośredni dostęp do negatywnych wspomnień z przeszłości, które są przechowane w wewnątrz naszych komórek (komórki pamięci), dostęp do ograniczających przekonań i negatywnej świadomości w naszych pólach energetycznych,
-
zdolność do uwolnienia negatywnych emocji i uwolnienie się od starego zranienia, bólu i niepokoju oraz otwarcie się na przebaczenie samemu sobie,
- d
ostęp do wyższej jaźni, nieskończonej inteligencji tudzież energii Żródła co służy uleczeniu wewnętrznych ran.


Dzięki mojemu osobistemu doświadczeniu i pracy z tysiącem osób na całym świecie, uświadomiłam sobie, że uzdrowienie zadziewa się wtedy, kiedy jesteśmy otwarci w obecności Żródła lub wyższego Ja.Co również sobie uświadomiłam to to, że Żródło cały czas jest i aby się z nim połączyć muszę uwolnić swoje negatywne emocje, wyrzucić z siebie zaprzeszły ból, przyjąć bardziej efektywne i umacniające zasoby, a z nich najważniejsze to miłość, akceptacja i wybaczenie sobie. Skorzystałam z Podróży opisanej w książce Brandon Bays i uleczyłam nieprawidłowe komórki, które to dosłownie wypłynęly z mojego ciała. Układ rozrodczy spontanicznie zresetować się i zaczął funkcjonuje zupełnie normalnie. Lekarze i pielęgniarki byli zdumieni, a ja byłam żywym dowodem, że uzdrowienie jest możliwe przy użyciu metod alternatywnych, zamiast leków czy operacji.

W tym samym czasie, co zdiagnozowano nieprawidłowości w komórkach, cierpiałam również na przewlekłe migreny oraz wycięczające bóle w ramionach i plecach. Brałąm udział w terapii szokowej i stosowałam koktajle leków uśmierzających ból. To było wtedy, kiedy odkryłam technikę Emocjonalnego Wyzwolenia (EFT) i stosowałam ją do wyleczenia migreny i bólu.
Podczas kolejnych 7 lat wciąż pracowałam na cały etat w korporacji, zarządzałam zespołami marketingowymi i liniami biznesowymi na całym świecie. Każde wakacje jednak spędzałam na uczeniu się różnych alternatywnych sposobach leczenia oraz coachingu u najlepszym z najlepszych z całego świata, w tym Brandon Bays, Tony Robbins, Byron Katie, John Seymour, Richard Bandler, Wilf Proudfoot, Gary Craig, Debbie Ford, Deepak Chopra, David Shepherd, Ranjana Appoo, Aparna Choudhuri Tad James i Carol Look. Poza Podróżą,  EFT i programem Władza oraz Przywództwo Toniego Robbinsa, znaczącym był również mój wstęp do neurolingwistycznego programowania (NLP), który to połączył mnie z moim prawdziwym celu i pasją w życiu.


UCZENIE SIĘ  OD NOWA CHODZENIA  I ZNALEZIENIE WEWNETRZNEGO SPOKOJU

Będąc przekonana, iż w życiu chcę czegoś więcej, kontynuowanie pracy w korporacji dawało mi poczucie bezpieczeństa i życiowy komfort. W grudniu 2008 roku uległam poważnemu wypadkowi, który zakończył się złamaniem kości ogonowej, kości krzyżowej i miednicy. Zostałąm unieruchomiona w łóżku na okres 9 miesięcy. Był to czas zatrzymania, refleksji i możliwości zastosowania wszystkich moich sposobów uzdrawiania.

Po 9 miesiącach bóle znikneły. Była w stanie znów chodzić. Odeszłam z korporacji, zostawiając sportowy samochód, bisnesowy styl życia i przywiązanie do korzyści materialnych. Pracując Podróżą wyzbyłąm się potrzeby akceptacji z zewnątrz, nagród i statusu.
Zostawiając swoje stare życie, poddałam się wszystkiemu, nie wiedząc nawet czy dam radę zapłacić czynsz, rachunki, kupić jedzenie, po prostu przeżyć. Początkowo czułam się zagubiona, jak boja na wodzie; czułam, jak podskakuję i unoszę się na oceanie. Brak wyraźnego kierunku. Bez żadnej ścieżka jednak w pokoju. Ruchoma. Dryfująca. Niewinna. Niewiedząca.

Zainspirowana swoim wewnętrznym przewodnictwem, stworzyłam w Londynie darmową grupę medytacyjną. Ludzie zaczeli przychodzić jeden po drugim. Zostałam również poproszona aby udzielać płatnych sesji i powoli moja prywatna praktyka zaczęłą rosnąć. Ponieważ szkoliłam się w ponad 200 metodach uzdrawiania, zostałam poproszona, aby poprowadzić sesje treningowe i uczyć technik uzdrawiania ciała, umysłu i ducha. Wszystko płynęło z mojego osobistego doświadczenia.
Ostatecznie, założyłam Vitality Living College (Życie Witalne) i obecnie podróżuje po świecie prowadząc seminaria dla ludzi z rożnym doświadczeniem, różnych ras i kultur, aby umożliwić im osobisty i duchowy rozwój. Trenuję też tych, którzy planują profesjonalnie zająć się NLP, EFT, Podróżą, Matrix Re-imprinting, Breakthrough Coaching, Timeline Technology i Hipnozą. Moją misją zyciową jest umożliwienie sobie i innym doświadczania bezwarunkowej miłości i mieć moc do życia z pasją.


Dr Rangana Rupavi Choudhur,
Międzynarodowy autor, mówca i trener dr Rangana Rupavi Choudhuri (PhD) reprezentuje The Journey - Podróż w Indiach, Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie. Z doświadczeniem w nauce dr Choudhuri ukończyła doktorat na Uniwersytecie w Oksfordzie na kierunku Biochemii i badań nad Rakiem. Posiada doświadczenie w prowadzeniu firm międzynarodowych.

W 2009 roku zmieniła swoj życiowy fokus i stworzyła globalną organizację nauczania -
Vitality Living College (Życie Witalne) - poświęconą zdrowiu emocjonalnemu, rozwoju osobistemu i duchowemu. Obecnie podróżuje po całym świecie dając seminaria z zakresu umysłu, ciała i ducha.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Terapia The Journey , Blogger