OPRÓCZ ZDROWEJ RĘKI POJAWIŁO SIĘ ZDROWE MYŚLENIE I NOWA JAKOŚĆ ŻYCIA.

Oprócz zdrowej ręki pojawiło się "zdrowe " myślenie, nowa jakość życia, klarowność w komunikacji, sięganie w realizacji siebie po to na co sobie kiedyś nie pozwalałam.

Możliwość doświadczenia przeze mnie pozytywnych efektów PODRÓŻY miała miejsce wiosną 2016 roku, kiedy to po dwóch latach leczenia na różne sposoby reumatoidalnego zapalenia stawu barkowego związanego z bólem, przykurczem i niemożnością samodzielnego zapinania garderoby - miałam możliwość skorzystania z sesji PODROŻY (emocjonalnej).

Po przejściu w czasie PODRÓŻY przez poziomy emocji w ciele do chwili, w której zaistniał wzorzec wywołujacy lęk przed karą w razie samodzielnego siegania po to czego pragnęłam (wczesne dziecinstwo, ok. 1 roku zycia) zobaczyłam, jak ów wzorzec powielał się bezwiednie w całym życiu w różnych sytuacjach. Nie sięgałam po to czego potrzebowałam, nie realizowałam swych zamierzeń, ponieważ w pamieci komórkowej tkwił zapis, że "nie wolno pod groźbą kary".


Ewenementem metody PODROŻY jest możliwośc nie tylko odszukania ukrytego wzorca i programu, który nas ogranicza, ale jego ROZPUSZCZENIE w polu Uniwersalnej Miłości. Co też nastąpilo w czasie sesji, po której ogarnęło mnie silne zmęczenie i zapadłam w parogodzinny sen.
Osoba wspierająca proces w żaden sposób nie ingeruje ani nie sugeruje rozwiazań, jedynie neutralnie pomaga przechodzić przez zastygłe traumy i poziomy emocji na tyle, na ile my sami zaangażujemy sie w tę podróż w głąb swych emocji i w rozpuszczenie ich.

Przejście przez stare emocje było bolesne i trudne, dla umysłu niezrozumiałe i kwestionujące skuteczność takiego procesu. Zgodnie z sugestią aby nie skupiac się na oczekiwaniach tylko pozwalać ciału autonomicznie prowadzić proces uzdrowienia, powoli zapomniałam o sesji. Po 30 dniach nagle rano odkryłam, że odszedł non stop obecny ból, skurcz i sama zapinam garderobę, czego nie byłam w stanie wykonać od 2 lat. Moja ręka była zdrowa, w pełni sprawna i ten stan trwa do dziś (rok).

Oprócz zdrowej ręki pojawilo się "zdrowe " myślenie, nowa jakość życia, klarowność w komunikacji, sięganie w realizacji siebie po to na co sobie kiedyś nie pozwalałam.
PODRÓŻ jest metodą rozwiazywania problemów poprzez rozpuszczenie w pamięci komórkowej ciała przyczyn powstania chorób i powikłań losu, prowadzi do Źródła, w którym mogą być zneutralizowane.

Oprócz opisanej powyżej sesji korzystałam z PODRÓŻY w wielu jeszcze sytuacjach, bardziej związanych z oczyszczaniem emocji, zawsze z głębokim skutkiem. Osoba prowadzaca sesje PODRÓŻY czyni to bardzo profesjonalnie, z wielkim zaangażowaniem i wsparciem, dobierajac trafnie narzędzia do tematu, z którym chce się pracować.

PODRÓŻ to wspaniała i skuteczna metoda uwalniania ograniczających wzorców i otwarcie na nową jakość życia.

Dorota, lat 63

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Terapia The Journey , Blogger